روحانيات

الاثنين، 14 نوفمبر 2011

سؤال ؟؟؟

طب يا حواء نفسى اسألك سؤال
مبنى على كل شى اتقال
واتبنى على كل الافعال
هو لية اللى يعشق كل حاجة فيكى
بيوصفوه بابشع حاجات ...
ويبشروه بالممات
ويصلبوه من سكات ...
ويقول حيالله كلب ومات
هو لية يا حواء فيكى  
كل حاجة مستحيلة
رغم ان فيكى كل حاجة
فعلا جميلة
لون عنيكى
اسود سواد ينكسف منه الليل
خصرك ...
بيقسم على دقات قلبى .. اهات
شفايفك 
البوسه منهم سكرتنى ...ساعات
ايديكى
مكتوب فيهم تاريخى اللى ..فات
امال لية اللى يشوف عنيكى يتعمى؟؟
ولية كل اللى شاف جمالك يترمى؟؟
يترمى فى جب الاسود
ويتسخط شبه القرود؟
لية ؟
وانتى شفايفك سكر معقود
صلبونى يا حواء
لاجل عيونك الطاهره
لاجل خدودك الزهرة
لاجل قوامك يا مهره
صلبونى يا حواء ولا سموش
كلهم عرونى ولا غطوش
عرونى اه والله ولا اتكسفوش
صلبونى يا حواء ولا صليت
ولا ركعت ولا غنيت
صلبونى هما ... وانا استكبرت
شتمونى هما .....وحدى انا استغفرت
خافونى هما ...لما انا كبرت
انا المصلوب يا حواء بصى فى عنيا
وحدى يا حواء ولا فيش حد حواليا
صعبان عليا من الهواء
فى عز الموت يا حواء
فايتنى وحديا
بصيلى فى عنيا وجوبينى
لو كنتى صحيح بتحبينى
كلمينى
فهمينى
عرفينى
كل ده لية
وعلشان اية
وبس لية
صلبونى
لا انا اول العاشقين
ولا اخر المعشوقين
لا انا اول المصلوبين
ولا اخر المقتولين
ده لسة فى كتير جايين
فهمونى بس لية
ماتو عيالكم محرومين
والمية عنديكم والبحر عنديكم
والقله عنديك والفرح باديكم
حرام عليكم نموت عطشانين

هناك تعليق واحد:

  1. وماذا اذا اعجبتك انثى فوجدتها تذهب بعيدا الى احتقارك لانك تريد اغتصابها (( من وجهه نظرها طبعا )) . الن تكره كونك انسان عادى ؟

    ردحذف