روحانيات

الثلاثاء، 18 أكتوبر 2011

سلمولى ع الحبايب

سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


سلمولى ع الحبايب
سلام صعيدى
خلو السلام
يملالى
ايدى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى

سلمولى ع الحبايب
وعرفوهم انى تايب
وانى دايب
ودوبونى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


سلمولى ع الحبايب
ده السلام امانة
والدمع يانه
غرق هدومى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


ذود سلامى للحبايب
ده القلب دايب
وخدلو نايب
منى
 عزولى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


وبالامانة توصل سلامى
وصل كلامى 
ويا غرامى
ودموع
عيونى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


ومصر كمان باعته سلامها
يامحلا سلامها
دى مصر امى سلامها
لولى
سلمولها ع الحبايب
وسلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


سلمولى ع الحبايب
اه والنبى
ده الفراق
دبح الصبى
والبعاد دبل
عيونى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


سلمولى سلام حبايب
سلام قرايب
وسلام نسايب
ونفس الدم
خلو سلامى
ما يتلم
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


سلمولى ع الحبايب
سلام كتير
وبلغوهم انى امين
وانى اصيل
مهما عنك
بعدونى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى


وسلمولى ع الحبايب
وانا شعرى شايب
وادى اللى نايب
شمتان عزولى
سلمولى ع الحبايب
سلمولى
ده انا قلبى دايب
سلمولى








ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق